Jenama Fesyen Antarabangsa Camel Active Buka Setor Perdana Pertama Asia Tenggara di Lalaport Bukit Bintang
top of page
  • Writer's pictureMYB

Jenama Fesyen Antarabangsa Camel Active Buka Setor Perdana Pertama Asia Tenggara di Lalaport Bukit Bintang

Camel Active, jenama pakaian kasual lasak serta gaya hidup terkenal di peringkat antarabangsa, baru-baru ini melancarkan pembukaan rasmi setor perdana yang pertama di Lalaport BBCC, Kuala Lumpur. Kedai itu, dengan konsep yang canggih dan moden, mula diperkenalkan bersama pelancaran koleksi C by camel active yang menyasarkan belia urban, lelaki dan wanita.


Camel Active Flagship Store
Jenama pakaian fesyen luar antarabangsa, camel active, tampil lebih kukuh pada permulaan tahun baharu dengan perasmian kedai perdana pertamanya di Asia Tenggara, bertempat di LaLaport, Bukit Bintang City Centre (BBCC), Kuala Lumpur.

Lokasi strategik ini menjanjikan untuk menjadi destinasi yang mesti dikunjungi oleh peminat fesyen khususnya mereka yang menghargai jenama antarabangsa yang terkenal dengan reka bentuk yang direka khas untuk pengembaraan seharian.


Muncul sebagai yang pertama di Asia Tenggara, kedai tersebut memiliki ruang niaga yang luas iaitu 2,400 kaki persegi. Kedai ini menawarkan koleksi baru C by camel active, sekali gus melonjakkan perasaan kontemporari yang ada hubung kait dengan alam semula jadi. Segalanya disusun dengan teliti bagi mempamerkan koleksi pakaian, kasut, beg dan aksesori terkini daripada camel active.


Jason Tan, Pengarah Urusan CLT Asia Sdn. Bhd., mewakili camel active di Asia Tenggara, melahirkan rasa gembiranya sambil menyatakan, "Kami sangat teruja untuk mengumumkan pembukaan kedai aktif unta di Lalaport BBCC Kuala Lumpur. Ia adalah pusat membeli-belah yang sentiasa memancarkan gaya hidup yang dinamik, di samping kerap menganjurkan aktiviti dalaman dan luaran dengan sempurna sejajar dengan semangat aktif unta."


GALERI




Pelanggan boleh menikmati pengalaman menarik yang menampilkan persediaan glamping, eksklusif di bengkel kedai dan peluang untuk meneroka koleksi camel active dan C by camel active secara dekat. Kedai itu juga menyerlahkan komitmen jenama untuk memelihara kualiti kerja tangan dan dedikasi untuk mencipta produk yang abadi dan tahan lama.


Matlamat koleksi C by camel active adalah untuk mempromosikan kehidupan mampan dengan menyokong pemuliharaan alam semula jadi. Menerusi inisiatif eksklusif, 'Save the Forest, Adopt a Tree' daripada koleksi C by camel active, hasil daripada edisi terhad akan menyokong usaha pemuliharaan di Taman Tugu. Sepuluh peratus daripada jualan daripada edisi khas ini akan didedikasikan untuk inisiatif yang diterajui oleh Amanah Warisan Negara (AWAN).


Kedai perdana camel lactive terletak di G 24 & 25, Bukit Bintang City Centre Lalaport, Kuala Lumpur. Melangkah ke dunia keanggunan lasak lagi bergaya dan temui intipati gaya hidup istimewa camel active. Alami gabungan kecanggihan bandar dengan panggilan luar yang hebat dalam setiap karya halus di kedai terbaharu Camel Active di Asia Tenggara.


Untuk maklumat lanjut mengenai camel active, sila layari camelactive.my atau di platform media sosial Facebook dan Instagram. Klik!

bottom of page