Kempen Ramadan Raya Eksklusif Talia: Menangi Dua Motosikal Benelli Panarea 125
top of page
  • Writer's pictureMYB

Kempen Ramadan Raya Eksklusif Talia: Menangi Dua Motosikal Benelli Panarea 125

Sekiranya anda pengguna setia produk kecantikan dan penjagaan diri Talia, anda pasti teruja di musim Ramadan dan Syawal ini. Talia, yang diasaskan oleh Datin Thalia Baiduri, menawarkan dua motosikal Benelli Panarea 125 untuk dimenangi pengguna bertuah dalam kempen 'Talia Glitz Raya' yang sedang berjalan sebagai tanda penghargaan kepada pelanggan mereka yang terus menyokong dan kekal setia kepada jenama itu.


Talia Glitz Raya
Datin Thalia Baiduri (kanan) dan suami, Datuk Shahriza Amir (kiri) bergaya bersama dua buah skuter Benelli Panarea 125 yang ditawarkan kepada pengguna bertuah dalam Kempen Ramadan Raya 'Talia Glitz Raya' yang dilancarkan baru-baru ini

Salah satu kemuncak bagi kempen jualan tahun ini ialah Dolly Milk, minuman susu penggalak untuk putih dengan rasa yang lazat dan hasil yang berkesan. Datin Thalia berkongsi pengalaman peribadinya, menyatakan bahawa dia melihat perubahan ketara pada kulit wajahnya selepas menggunakan produk tersebut selama setahun.


“Dulu saya mempunyai kulit yang lebih gelap, tetapi selepas menggunakan Dolly Milk ke dalam rutin penjagaan kulit saya, Alhamdulillah, saya nampak perubahan yang positif,” katanya ketika sidang media Talia Glitz Raya.


Talia, 38, lebih mesra dengan panggilan Bunda Lia berkata, Dolly Milk juga diperkaya dengan bahan premium termasuk Korean Pearl Powder dan didatangkan dalam dua perisa iaitu Strawberi serta Tembikai Susu.


Harga bagi setiap botol Dolly Milk ialah RM55 bagi Semenanjung Malaysia manakala RM60 untuk Sabah dan Sarawak. Untuk berpeluang memenangi salah satu daripada dua motosikal itu, Talia menjelaskan bahawa pengguna perlu membuat dua pembelian produk Talia, berkongsi pembelian mereka di media sosial dan tag lima rakan lain.


Talia Glitz Raya
Dua produk utama dibawah jenama Talia, minuman susu penggalak untuk putih , Dolly Milk dalam perisa Strawberi dan Honey Dew serta minuman pra campuran Glam V perisa Latte, yang membantu dalam proses penurunan berat badan.

Pada majlis pelancaran tersebut, Talia juga turut melancarkan lima rekaan eksklusif untuk busana wanita sempena Aidilfitri yang memenuhi citarasa dan gaya yang berbeza. Koleksi itu menampilkan rekaan moden dan kontemporari, termasuk baju kurung dan kaftan, tersedia dalam saiz sehingga 2XL dan berharga bawah RM250.


Turut diperkenalkan produk dalam barisan produk Talia ialah Glam V, minuman pra-campuran yang membantu dalam proses penurunan berat badan dalam perisa terbaharu latte.


Dalam usaha menggalakan lebih ramai usahawan dalam kalangan wanita Thalia juga mengalu-alukan mereka yang berminat menceburkan diri dalam perniagaan untuk bersama dengan jenama itu.


"Sertai keluarga kami dan kami akan bimbing untuk kita sama-sama berjaya," katanya yang mula aktif berniaga sejak 2018.


Talia Glitz Raya
Talia turut turut melancarkan lima rekaan eksklusif untuk busana wanita sempena Aidilfitri yang memenuhi citarasa dan gaya yang berbeza .

Ketika Talia meletakkan sasarannya untuk berkembang ke pasaran Indonesia dengan produk seperti Dolly Milk, Datin Thalia kekal komited untuk menyediakan produk berkualiti tinggi dan memperkasakan wanita untuk mengejar impian keusahawanan mereka.


Dalam kesibukan mengembangkan empayar perniagaannya, Datin Thalia tetap komited berbakti kepada keluarga dan tugas rumah tangga termasuk memasak untuk suami dan anak-anak. Dia menekankan kepentingan mengimbangi keusahawanan dengan tanggungjawab keluarga dan memastikan orang tersayang menerima penjagaan dan perhatian yang sewajarnya.


Berkongsi lanjut, Datin Thalia memberitahu Ramadan kali ini memberi makna yang istimewa, apabila dia bertemu semula dengan bapanya selepas 30 tahun berpisah. Ia adalah masa untuk merenung, memaafkan dan berterima kasih, kerana dia menghargai peluang untuk berhubung semula dengan bapanya dan membalas kebaikan ayahnya.


Secara keseluruhan, kempen Ramadan dan Syawal Talia menawarkan gabungan unik produk kecantikan, koleksi fesyen, dan inisiatif pemerkasaan, mencerminkan komitmen jenama itu untuk menyediakan produk berkualiti dan menyokong wanita dalam usaha keusahawanan mereka. Sertai keluarga Talia hari ini dan jadilah sebahagian daripada perjalanan ke arah kejayaan dan kepuasan.

bottom of page