ST Rosyam Mart Anjur Pesta Jualan 6 Hari 6 Malam Sempena Pembukaan Cawangan Keenam Di Semenyih
top of page
  • Writer's pictureMYB

ST Rosyam Mart Anjur Pesta Jualan 6 Hari 6 Malam Sempena Pembukaan Cawangan Keenam Di Semenyih

ST Rosyam Mart, rangkaian pasar raya terkemuka, meraikan tahun keenam beroperasi dengan membuka cawangan keenamnya di Semenyih, Selangor. Majlis perasmian besar-besaran yang berlansung pada 26 Mac 2023 itu menandakan bermulanya jualan ekstravaganza selama enam hari, enam malam, menawarkan diskaun yang luar biasa kepada pelanggan sehingga 31 Mac 2024.


ST Rosyam Mart
Majlis perasmian ST Rosyam Mart cawangan ke-6 yang terletak di Semenyih, Selangor. Serentak dengan perasmian tersebut, orang ramai akan menikmati pesta jualan 6 hari 6 malam yang menawarkan harga serendah RM0.08 sen untuk barangan terpilih

Untuk memanfaatkan promosi dan ganjaran yang ditawarkan, pelanggan mesti mendaftar terlebih dahulu untuk mendapatkan Kad ST, yang membolehkan mereka menebus diskaun yang disediakan.


Menjadi kelaziman setiap kali cawangan terbaru dibuka, harga promosi serendah 8 sen akan ditawarkan bagi barangan terpilih, menjadikannya peluang yang tidak dapat ditolak untuk pelanggan yang sukakan harga rendah.


ST Rosyam Mart terus menarik perhatian pelanggan dengan kempen promosi bulanan di semua enam cawangan, yang beroperasi 24/7. Cawangan terbaharu di Semenyih ini berkeluasan 37,000 kaki persegi dan menyediakan ruang parkir yang luas untuk kemudahan pelanggan.


ST Rosyam Mart
Antara produk yang menjadi perhatian pelanggan. Ayam proses dijual pada harga RM0.88 sen seekor

Tambahan pula, rangkaian pasar raya itu telah memperkenalkan Celebrity Corner di mana selebriti tempatan seperti Wak Doyok, Tyzo Xander, Prince Syed, Shah THR, Suki Low, Ako Mustafa, Angah Raja Lawak, Munif Hijjaz, Azza Elite, Asmidar dan pengarah Rashid Sibir turut mempamerkan dan menjual produk mereka.


Dengan slogan 'Beli di ST Rosyam Mart, Dompet Abang Selamat,' pasar raya moden itu memperkenalkan konsep produk yang mudah dicari dengan menawarkan pelbagai jenis barangan segar dan kering di bawah satu bumbung.


Dengan hampir 300 kakitangan berdedikasi, ST Rosyam Mart menyediakan 19 perkhidmatan percuma kepada pelanggan setia, meningkatkan pengalaman membeli-belah untuk semua.


Dengan komitmen terhadap kepuasan dan keselesaan pelanggan, ST Rosyam Mart terus mentakrifkan semula pengalaman membeli-belah pasar raya. Jangan lepaskan peluang jualan enam hari, enam malam dan selami dunia ST Rosyam Mart.


bottom of page