DOLLA Dan Datuk Seri Siti Nurhaliza Kongsi Rasa Kagum Kejayaan Alumni RichWorks
top of page
  • Writer's pictureMYB

DOLLA Dan Datuk Seri Siti Nurhaliza Kongsi Rasa Kagum Kejayaan Alumni RichWorks

Pengasas dan Pengerusi RichWorks, Datuk Wira Dr. Azizan Osman dan Pengasas Bersama & Pengerusi Eksekutif RichWorks, Datuk Jerry Rizal baru-baru ini telah menganjurkan majlis jamuan Aidilfitri Usahawan Jutawan Richworks 2022 bertempat di Pusat Konvensyen Setia City, Setia Alam bertemakan Majlis Hari Raya Titanium.


Majlis tersebut telah dihadiri oleh ramai pengasas-pengasas produk serta jenama terkenal usahawan tempatan yang turut merupakan alumni kepada siri program mentor keusahawanan dan bimbingan perniagaan yang telah dijalankan oleh Richworks.


Datuk Seri Siti Nurhaliza menyampaikan persembahan pada Majlis Hari Raya Titanium 2022, yang berlansung baru baru ini

Penyanyi nombor satu negara Datuk Seri Siti Nurhaliza yang dijemput untuk membuat persembahan di majlis tersebut turut melahirkan kekaguman serta memuji golongan usahawan yang sentiasa menyokong antara satu sama lain untuk berjaya.


Beliau berkata menjadi sesuatu perkara yang positif untuk saling membantu dalam memastikan setiap orang yang menceburkan diri dalam perniagaan terus berada di landasan yang betul.


"Tahniah saya ucapkan kepada semua usahawan Richworks Group yang menjadi inspirasi kepada usahawan di luar sana. Dr Azizan juga insan yang disayangi ramai.


Siti Nurhaliza juga seronok melihat golongan usahawan yang sentiasa bersedia berkongsi rezeki dengan golongan yang memerlukan.


Pelantun lagu Biarlah Rahsia itu juga berkongsi rasa bangga apabila anak dan menantunya iaitu Asyraf Khalid serta Tya Arifin antara usahawan bimbingan Richworks yang berjaya dengan produk mereka.


"Dr. pernah datang ke rumah dan berkongsi pengalaman dengan kami. Lebih bermakna apabila anakanda saya Asyraf dan Tya menjadi antara testimoni yang nyata dan berada dalam kelompok titan.


"Pastinya, ayahanda Datuk K sangat gembira dengan pencapaian mereka hasil bimbingan Dr Azizan. Terbaru Aazief juga sudah sertai jadi harap dia juga berjaya dan bukan main-main," katanya berceloteh.


Pengasas dan Pengerusi RichWorks, Datuk Wira Dr. Azizan Osman menerima pelawaan Datuk Seri Siti Nurhaliza untuk berduet menyampaikan lagu Widuri pada Majlis Hari Raya Titanium, baru-baru ini.

Pada majlis itu, Siti Nurhaliza turut berjaya menjemput Datuk Wira Dr Azizan Osman naik ke pentas dan berduet lagu Widuri dengannya.


Beliau menyampaikan lima lagu antaranya Sesuci Lebaran, Lip Lap Raya dan Nazam Lebaran.


Dalam pada itu, kumpulan Dolla yang turut membuat persembahan di majlis itu turut berkongsi pandangan mengenai insentif 10 X Bina Bisnes Berjaya Datuk Wira Dr. Azizan Osman iaitu kursus perniagaan percuma kepada 10 ribu peserta dalam membantu dan melahirkan usahawan daripada golongan muda.


Kumpulan DOLLA galak usahawan muda untuk sertai insentif 10 X Bina Bisnes Berjaya anjuran RichWorks.

Kongsi Dolla, kempen tersebut merupakan sebuah galakan yang sangat bagus kepada usahawan muda apatah lagi ramai yang terkesan dengan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dilaksanakan sebelum ini.


“Kami rasa ini adalah insentif yang sangat bagus untuk usahawan dari golongan muda kerana selepas PKP ramai yang terkesan.” kata mereka


Tambah Dolla, mereka juga akan muncul dengan barangan eksklusif khas buat peminat yang dijangka berada di pasaran tidak lama lagi.


“Kami dapat kongsikan yang pada tahun ini ada banyak kejutan dan hadiah menanti untuk peminat.


“Mengenai produk dari Dolla sendiri tidak dinafikan kami dapat banyak permintaan daripada peminat untuk keluarkan barangan eksklusif seperti ‘stick’ dan sebagainya. Kami tahu apa yang mereka inginkan dan nantikan.” kata mereka menutup bicara.

bottom of page