top of page
Writer's pictureMYB

Infinix Lancar Telefon Pintar Terbaharu Siri HOT 30 & HOT 30i

Infinix, jenama telefon pintar antarabangsa yang berkembang pesat, secara rasmi melancarkan siri Infinix HOT 30 serba baharu semalam di Malaysia, menawarkan peningkatan luar biasa yang memberikan pengguna gaya hidup yang dipertingkatkan dan pengalaman permainan di seluruh dunia.



Tersedia dalam dua model - HOT 30 & HOT 30i dan masing-masing berharga RM599 dan RM399 dan akan dibeli mulai 14 April dan seterusnya di semua platform jualan dalam talian dan luar talian Infinix. Kerjasama Infinix dengan Garena Free Fire juga menawarkan model HOT 30 edisi khas pada harga RM599 yang juga boleh didapati untuk pembelian mulai 14 April dan seterusnya di seluruh negara.


"Di Infinix, kami amat mementingkan memahami keperluan generasi muda dan berdedikasi untuk mencipta peranti pintar yang bergaya, berkuasa dan harga berpatutan yang membawa teknologi terkini di pasaran kepada pengguna di seluruh dunia.


"Siri HOT 30 terbaharu dilengkapi dengan peranti berkuasa tinggi. pemproses permainan, memori yang mencukupi, keupayaan pengecasan sepantas kilat dan skrin definisi tinggi yang paling jelas tersedia dalam kelas mereka.


"Kami percaya ciri-ciri ini membawa pengalaman permainan mudah alih ke tahap yang lebih tinggi. Selain itu, siri HOT 30 mempunyai harga yang kompetitif, yang mana kami percaya akan menarik perhatian setiap pengguna muda yang mencari peranti mudah alih berkualiti tinggi,” kata Jackie Chen, Pengurus Negara Infinix Malaysia.



HOT 30 dikuasakan oleh pemproses MediaTek Helio G88 8-teras, mengandungi dua teras ARM Cortex-A75 yang berkuasa dengan frekuensi maksimum 2.0GHz. Susunan ini memberikan prestasi luar biasa dengan skor penanda aras komprehensif sehingga 253,433 pada AnTuTu. Peranti ini boleh mengendalikan walaupun permainan mudah alih yang paling mencabar, termasuk genre FPS dan MOBA, dengan mudah dan memastikan pengalaman permainan yang lancar.


Selain itu, teknologi pengembangan memori inovatif HOT 30 membolehkan peranti membuka kunci RAM tambahan apabila diperlukan, memberikan keupayaan untuk menjalankan berbilang aplikasi sekaligus dengan mudah dan dengan itu memberikan pengalaman yang lancar walaupun di bawah beban berat. Dengan 8GB + 8GB (16GB) RAM, HOT 30 menggandakan prestasinya, membolehkan masa pemuatan lebih cepat dan menyokong sehingga 18 aplikasi dibuka serentak.


Bagi ciri perisian, HOT 30 menyepadukan enjin permainan Dar-Link 3.0 yang canggih, yang bertindak sebagai pemecut untuk pengalaman permainan yang lancar. Ciri ini menyediakan penderiaan pintar dengan menilai senario beban dan menggunakan algoritma AI untuk pramuat sumber yang diperlukan, memastikan spesifik utama seperti imej dan bunyi dioptimumkan secara automatik.


Untuk mempertingkatkan lagi pengalaman permainan, HOT 30 juga menyokong teknologi pengoptimuman rangkaian Link-Booming dan Peningkatan Isyarat UPS untuk kecukupan berbilang rangkaian, dengan WiFi dan data bekerjasama untuk memastikan pemain sentiasa berhubung sambil mencatat kemenangan pertama mereka.


Ruang permainan XArena 3.0, yang direka khas dengan mengambil kira peminat permainan, adalah ciri yang direka untuk meningkatkan pengalaman permainan keseluruhan dengan menyediakan suasana yang dinamik dan menarik. Dengan XArena 3.0, pemain boleh menguruskan semua permainan telefon mereka dengan mudah dan memanfaatkan strategi pengoptimuman enjin permainan Dar-Link 3.0.


HOT 30 dikuasakan dengan bateri 5000mAh yang boleh bertahan sepanjang hari. Selain itu, HOT 30 menawarkan mod penjimatan kuasa Power Marathon yang eksklusif, yang membolehkan telefon siap sedia sepanjang hari atau beroperasi secara berterusan selama 2 jam pada had 5%. Ciri ini memastikan pengguna boleh menikmati pengalaman permainan dan hiburan tanpa kebimbangan semasa dalam perjalanan.


Bagi pengguna yang memerlukan peningkatan pantas pada bateri, Infinix telah melengkapkan HOT 30 dengan teknologi pengecasan pantas 33W. Teknologi pengecasan ini kira-kira 2 kali lebih pantas daripada 18W yang digunakan secara meluas dalam kelasnya, membolehkan telefon mengecas sehingga 55% dalam masa 30 minit sahaja. Pengecas juga disertakan dengan kabel pengecasan pantas Jenis-C.


HOT 30 tampil sebagai telefon pintar yang selaras untuk memberikan prestasi pantas dengan elemen yang menyeronokkan untuk disesuaikan dengan gaya hidup pengguna muda di Malaysia masa kini.


Dengan skrin berlubang 6.78 inci beresolusi tinggi 1080P, kadar penyegaran 90Hz dan kadar pensampelan sentuhan 270Hz, pengguna akan dapat menikmati responsif yang lebih besar, penyemakan imbas yang lebih lancar dan kawalan permainan yang pantas.


Sementara itu reka bentuk badan yang unik dan menarik HOT 30 juga berfungsi untuk memenuhi keperluan pengguna muda dan bergaya di seluruh negara. Dipanggil Zon Peralihan, reka bentuk ini adalah gabungan dua tekstur berbeza, satu ialah tekstur kanta Fresnel yang dihasilkan dengan satu titik berlian mesin pelarik super-ketepatan, satu lagi ialah proses ukiran laser ultra-tepat yang menggunakan lebih 5,000 garisan berterusan dengan panjang gelombang yang berbeza-beza dan kelengkungan pada skala hampir nanometer untuk mencipta tekstur dengan rasa dimensi spatial dan kelajuan linear, ideal untuk pengguna muda dari segi reka bentuk yang menarik perhatian.


Selain itu, HOT 30 baharu juga didatangkan dengan teknologi peningkatan paparan kawasan gelap proprietari yang dinaik taraf. Persekitaran luar dengan cahaya yang kuat boleh menyebabkan skrin telefon mudah alih sukar dilihat, terutamanya apabila seseorang cuba melihat video TikTok atau menyelesaikan tugasan permainan.


Teknologi ini membolehkan peningkatan 20% dalam kecerahan skrin dengan kecerahan maksimum 600nit. Tambahan pula, penambahan teknologi DRE Infinix menjadikan skrin selesa dan jelas untuk dilihat walaupun dalam keadaan pencahayaan luar yang terang.


HOT 30 juga didatangkan dengan DTS Stereo Surround Sound, mencipta bes dalam, tinggi yang kuat dan julat pertengahan yang jelas untuk pengalaman audio yang mengasyikkan dengan setiap penggunaan. Dipasangkan dengan pemprosesan Peningkatan Orientasi Kepantasan, langkah dalam permainan adalah lebih tepat dan jelas, memberikan pemain kelebihan yang belum pernah berlaku sebelum ini berbanding pesaing mereka dalam permainan.


Selain permainan dan hiburan, HOT 30 juga dilengkapi dengan kamera utama 50MP dengan apertur F1.6 yang besar, bersama-sama dengan 4 lampu suluh LED dan mod malam super untuk menyampaikan syot kilat yang jelas dengan tahap perincian yang luar biasa sama ada siang atau malam.


Jurugambar amatur juga akan dapat memilih cara mereka mahu menggambarkan foto malam mereka dengan pelbagai penapis malam super. Selain itu, kebangkitan platform sosial video pendek seperti TikTok telah menunjukkan bahawa ramai orang gemar membuat video menggunakan telefon bimbit mereka.


HOT 30 dilengkapi dengan alat penyuntingan lanjutan yang menyokong pelbagai templat profesional, termasuk runut bunyi, peralihan dan kesan khas. Dengan alatan ini, pengguna boleh menjadi pengarah kehidupan mereka sendiri dan menghasilkan video yang ingin mereka paparkan kepada pengikut mereka di media sosial.


Kedua-dua model juga akan mempunyai beberapa ciri tambahan yang memberi penghormatan kepada permainan battle royale yang penuh keseronokan. Pengguna akan dapat menikmati kertas dinding tersuai, widget ikon, kesan bunyi dan banyak lagi untuk meningkatkan pengalaman mereka. Walau bagaimanapun, HOT 30 Free Fire Edisi Khas sahaja termasuk pakej reka bentuk Free Fire tersuai dan penutup telefon.



Sementara itu, model Infinix HOT 30i, yang dilancarkan bersama dalam siri HOT diserlahkan dengan Paparan True Bright HD+ 6.6 inci dengan reka bentuk yang tipis untuk tontonan yang mengasyikkan.


Sama seperti HOT 30, ia dikuasakan dengan bateri berkuasa 5000mAh dengan Teknologi Power Marathon bagi membolehkan penggunaan tahan lebih lama. Ia juga dilengkapi dengan 13MP dengan unit kamera AI Lebar f/1.8 dan kamera hadapan Potret AI 8MP untuk memenuhi keperluan fotografi anda dan merakam momen berharga dengan menakjubkan. Tidak lupa 4GB + 4GB (8GB) RAM dan ROM 128GB yang dilanjutkan untuk menyediakan storan yang mencukupi untuk apl, video dan gambar.


Selain pelancaran rasmi siri HOT 30, Infinix juga berbangga untuk melancarkan produk AIoT terbaru mereka, Fon Telinga Wayarles Benar Infinix XE27 dan Bank Kuasa Infinix XP07. Fon Telinga Wayarles Benar XE27 menyokong sehingga 5 jam masa main muzik berterusan, dan sehingga 28 jam hayat bateri.


Selain itu, fon telinga juga mempunyai teknologi ENC 4 mikrofon terbina dalam untuk pengguna menjalankan panggilan yang jelas semasa mesyuarat mereka, dan ia mempunyai Pembatalan Bunyi Aktif Maklum Balas (ANC), sesuai untuk pengguna yang mencari bunyi yang kuat dan mengasyikkan. tanpa bunyi latar belakang.



Bagi Bank Kuasa XP07, ia didatangkan dalam pek bateri 10,000mAh, dan mampu mengecas petir sehingga 22.5W. Ia mempunyai kabel kilat dan jenis C terbina dalam, mudah untuk pengguna yang sentiasa dalam perjalanan, serta storan yang mudah tanpa perlu membungkus kabel pengecasan tambahan. Selain itu, bank kuasa juga mampu mengecas sehingga tiga peranti sekali gus, dan ia mempunyai paparan digital untuk menunjukkan peratusan pengecasan yang tinggal.


Kedua-dua Fon Telinga Wayarles Infinix XE27 True dan Bank Kuasa Infinix XP07 akan tersedia untuk pembelian mulai 10 April 2023 dan seterusnya pada hanya RM99 di semua saluran jualan dalam talian dan luar talian Infinix.


Sempena pelancaran siri HOT 30, Infinix Malaysia akan mengadakan promosi jualan hari pertama dari 14 hingga 17 April 2023 hanya di Kedai Dalam Talian Rasmi Infinix di Shopee dan Lazada. Xfans akan dapat merebut Infinix HOT 30 dan HOT 30i terbaru masing-masing pada harga RM549 dan RM349, dalam tempoh ini.



Untuk Edisi Khas HOT 30 Free Fire, ia hanya boleh dijual di kedai dalam talian rasmi Infinix Malaysia di Lazada, berharga RM599 sementara stok masih ada. HOT 30 Free Fire Edisi Khas ini juga akan menyertai promosi jualan hari pertama pada harga hanya RM549 dari 14 hingga 17 April 2023.


Mereka yang membuat pembelian di Lazada dan Shopee akan menikmati penghantaran percuma. Selain itu, pelanggan yang membuat pembelian dari Kedai Dalam Talian Rasmi Infinix di LazMall akan menerima Pulangan Tunai tambahan 15%, manakala pelanggan juga boleh menggunakan Spaylater apabila membeli daripada Kedai Dalam Talian Rasmi Infinix di Shopee Mall.*Tertakluk pada terma dan syarat.

Comments


bottom of page