ST Rosyam Mart Anjur Peraduan Beli & Menang Baucar Hadiah RM100,000
top of page
  • Writer's pictureMYB

ST Rosyam Mart Anjur Peraduan Beli & Menang Baucar Hadiah RM100,000

Datuk Rosyam Nor, usahawan dan aktor terkenal di Malaysia, telah berjaya membina empayar perniagaannya dengan menubuhkan rangkaian pasar raya bernama ST Rosyam Mart. Selepas lima tahun beroperasi, dengan tujuh cawangan di Lembah Klang, ST Rosyam Mart menawarkan peluang menarik untuk pelanggan memenangi baucar tunai bernilai sehingga RM100,000.


Empayar perniagaan Pasar Borong Datuk Rosyam Nor berkembang pesat. Hingga kini terdapat 7 cawangan ST Rosyam Mart yang beroperasi disekitar Lembah Kelang.



Dengan menjadi ahli dan membuat pembelian bulanan RM200 di mana-mana cawangan ST Rosyam Mart, pelanggan layak menyertai peraduan "Beli & Menang Baucar Hadiah RM100,000". Walaubagaimanapun, adalah penting untuk mengambil perhatian bahawa barangan subsidi kerajaan seperti beras, minyak masak dan produk yang serupa tidak layak untuk peraduan ini.


Peraduan "Beli & Menang Baucar Hadiah RM100,000" akan berlangsung selama tiga bulan, bermula dari Oktober dan berakhir pada Disember. Setiap bulan, nama pemenang bertuah akan diumumkan di laman sosial rasmi ST Rosyam Mart dan ST Food Mart.


Peraduan ST Rosyam Mart "Beli & Menang Baucar Hadiah RM100,000" berlansung dari 1 Oktober hingga 31 Disember 2023

Hadiah baucar wang tunai dalam peraduan ini dibahagikan kepada dua kategori: pemenang utama dan pemenang saguhati untuk setiap bulan. ST Rosyam Mart mengalu-alukan penyertaan pelanggan setia dan menggalakkan mereka merebut peluang memenangi baucar tunai bernilai sehingga RM100,000.


Kini peluang untuk menang besar bersama ST Rosyam Mart. Dengan menjadi ahli dan membuat pembelian di mana-mana cawangan ST Rosyam Mart, pelanggan boleh berpeluang memenangi baucar tunai bernilai sehingga RM100,000.


Video promo


Jangan lepaskan peluang menarik ini untuk menjadi salah seorang pemenang bertuah. Sertai peraduan "Beli & Menang Baucar Hadiah RM100,000" dan rebut peluang anda untuk menang besar!


Untuk mengetahui lokasi cawangan ST Rosyam Mart, sila layari laman web rasmi mereka di www.sriternak.com atau ikuti laman media sosial mereka di semua platform yang ada.




bottom of page