TMSM4: Pasangan Duo Cili Padi Tersingkir Di Minggu Kedua
top of page
  • Writer's pictureMYB

TMSM4: Pasangan Duo Cili Padi Tersingkir Di Minggu Kedua

Minggu kedua program The Masked Singer Malaysia musim ke-4 (TMSM4) yang berlansung Ahad lalu, menyaksikan pasangan duo pertama program tersebut, Cili Padi tumpas, sekaligus mengucapkan selamat tinggal dengan markah keseluruhan terendah iaitu 59.44%.


The Masked Singer Malaysia Musim ke-4
Maskot duo pertama program The Masked Singer Malaysia Musim Ke-4, Cili Padi tumpas di minggu kedua program itu , Ahad lalu.

Identiti penyanyi yang bersembunyi disebalik maskot Cili Padi, merupakan gandingan adik-beradik berbakat, Amira Othman & Irfan Haris, memukau penonton dengan membawakan lagu "Pening", sebuah lagu ikonik yang asalnya dinyanyikan kan oleh Datuk M. Daud Kilau dan Ezlynn.


Duo dinamik itu membawa tenaga yang unik ke pentas, menawan penonton dengan vokal harmoni dan persembahan yang menawan hati. Namun, di sebalik bakat luar biasa mereka, perjalanan mereka dalam The Masked Singer Malaysia terputus pada minggu kedua.


Memasuki minggu kedua, para juri berdepan dengan cabaran untuk merungkai misteri di sebalik topeng setiap peserta. Bagaimanapun, pada minggu kedua, Fattah Amin, hakim jemputan, tidak dapat mengenal pasti identiti sebenar Cili Padi dengan tepat.



Spekulasi juri, sambil menghiburkan, sering melencong dari sasaran, membuatkan penonton dan peserta terhibur. Ia menunjukkan bahawa dalam The Masked Singer Malaysia, penampilan boleh menipu, malah hakim berpengalaman tidak selalu dapat menyelesaikan teka-teki.


Ketika Cili Padi mengucapkan selamat tinggal, seorang lagi peserta bangkit untuk mendapat perhatian. Bertopeng sebagai Roti John, penyanyi misteri ini mengejutkan para juri dan penonton dengan persembahannya yang luar biasa dalam mengalunkan lagu Feeling Good, nyanyian asal Michael Buble. Dengan markah keseluruhan tertinggi sebanyak 74.71%, Roti John terbukti menjadi pesaing yang hebat dalam pertandingan itu.


Namun, disebalik kejayaan itu, Roti John harus lebih berhati-hati melindungi identitinya. Adakah barisan juri mampu untuk membuka kunci misteri di sebalik topeng Roti John?



The Masked Singer Malaysia Musim ke-4
Terbongkar jua. Pasangan adik beradik Amira Othman dan Irfan Haris merupakan identiti yang berselindung di sebalik maskot Cili Padi

Keterujaan program The Masked Singer Malaysia Musim 4 semakin memuncak seiring usaha para juri untuk membongkar identiti penyanyi seterusnya yang berselindung disebalik topeng.


Jangan terlepas sebarang rentak apabila identiti setiap peserta bakal perlahan-lahan terungkai. Peserta mana yang akan tersingkir pada minggu-minggu berikutnya? Teruskan menonton The Masked Singer Musim ke-4 untuk jawapan seterusnya!


Penonton boleh menyaksikan telatah terkini dan persembahan sensasi selebriti bertopeng setiap hari Ahad jam 9:00 malam. Pastikan anda menonton Astro Warna (Saluran 107) untuk siaran langsung, atau nikmati penstriman eksklusif melalui On Demand dan aplikasi Astro GO.

bottom of page