Insomniacks, Kugiran Masdo Dan Noh Salleh Bakal Beraksi Di Acara FENIX360 Live!
top of page
  • Writer's pictureMYB

Insomniacks, Kugiran Masdo Dan Noh Salleh Bakal Beraksi Di Acara FENIX360 Live!


FENIX360 kini sedang meraikan pelancarannya di pasaran utama, bermula dengan Indonesia, Malaysia dan Filipina. Platform ini bekerjasama dengan pengaruh dan artis tempatan untuk menyesuaikan FENIX360 kepada setiap pasaran, meningkatkan daya tarikannya. FENIX360 komited untuk mengembangkan kehadirannya di rantau ASEAN, dengan acara langsung akan datang dirancang di Filipina dan Singapura.


Fenix360 Malaysia Live
MYO (Jemson), Leaism, The Frankie Sixes dan DJ Jemput Dengar turut menyertai barisan artis yang bakal menjayakan persembahan di Fenix360 Malaysia Live! pada 21 Januari 2024 di JioSpace , Petaling Jaya

Salah satu acara penting dalam perjalanan FENIX360 ialah penganjuran FENIX360 Live! di Malaysia, yang akan berlangsung pada 21 Januari 2024, di Jiospace, Petaling Jaya. Acara itu menampilkan persembahan artis tempatan popular seperti Imsomniacks, Kugiran Masdo, Noh Salleh, MYO (Jemson), Leaism, dan The Frankie Sixes. DJ Jemput Dengar turut menyertai barisan tersebut. Acara itu mempamerkan komitmen FENIX360 untuk menyediakan platform yang berpusat di sekitar artis dan memupuk bakat tempatan.


FENIX360 merupakan platform media sosial baharu yang menonjol sebagai platform media sosial pertama di dunia yang berpusat di sekitar artis. Ia bertujuan untuk memperkasakan dan menyokong artis dalam usaha kreatif mereka, merevolusikan cara mereka berinteraksi dengan peminat mereka dan membina kerjaya mereka.


FENIX360 bukan sekadar aplikasi lain; ia adalah satu gerakan untuk mengubah landskap seni. Dengan mengalihkan tumpuan daripada platform kepada artis itu sendiri, FENIX360 mewujudkan persekitaran holistik untuk artis mempamerkan dan mengewangkan 'monitized' hasil kerja mereka.


Platform inovatif ini direka untuk memperkasakan artis, memberikan mereka peluang terbaik untuk meningkatkan pendapatan mereka daripada usaha kreatif mereka. Ia menetapkan piawaian baharu dalam bidang seni dan industri kreatif, membezakan dirinya daripada platform media sosial yang lain.


Di FENIX360, pencipta kandungan dari pelbagai bidang seperti pemuzik, penari, penerbit, artis, model dan pereka boleh memperoleh bahagian hasil yang besar daripada iklan dan urus niaga lain, termasuk jualan barangan dan siaran langsung.


Platform ini menggalakkan hubungan yang lebih mendalam antara artis dan peminat mereka, memberi manfaat kepada kedua-dua pihak. Dengan menyepadukan kandungan daripada pelbagai sumber seperti YouTube, Instagram dan Facebook, FENIX360 menawarkan pengalaman yang komprehensif untuk pencipta dan peminat.


Untuk mengakses FENIX360, pengguna boleh memuat turun aplikasi daripada Google Play Store atau Apple App Store. Pendaftaran adalah mudah dan percuma, membolehkan artis dan peminat menyertai komuniti artistik yang bertenaga ini. FENIX360 tersedia di seluruh dunia, menjadikannya boleh diakses oleh artis dan peminat di seluruh dunia.



bottom of page