Infinix Malaysia Dan Mobile Legends: Bang Bang Jalin Kerjasama Anjur Kejohanan MSL Di Malaysia
top of page
  • Writer's pictureMYB

Infinix Malaysia Dan Mobile Legends: Bang Bang Jalin Kerjasama Anjur Kejohanan MSL Di Malaysia

Infinix, salah satu jenama telefon pintar yang paling bergaya dan paling pesat berkembang di seluruh dunia, menyasarkan untuk memperkasakan belia Malaysia melalui perkongsian mereka dengan Mobile Legends: Bang Bang (MLBB) untuk Kejohanan Moonton Student Leader (MSL) 2023 yang akan datang.



Sebagai penaja telefon pintar permainan rasmi untuk Kejohanan MSL MLBB, Infinix Malaysia teruja untuk menyokong pertandingan tahunan yang menghimpunkan pasukan MLBB kolej dan universiti dari seluruh Malaysia.


“Sebagai jenama, Infinix komited untuk memperkasakan pelajar yang ingin meneruskan kerjaya mereka dalam bidang e-sukan dengan menyediakan produk berteknologi tinggi yang inovatif dan mampu milik. Perkongsian kami dengan MLBB untuk Kejohanan MSL mencerminkan dedikasi kami untuk menggalakkan tabiat permainan yang sihat dan memupuk kecemerlangan akademik dan permainan.


Melalui kerjasama ini, kami menggalakkan belia untuk membuka potensi penuh mereka dan mencapai tahap baharu dalam kancah permainan,” kata Jackie Chen, Pengurus Negara Infinix Malaysia.


Matlamat utama Kejohanan MSL adalah untuk menggalakkan tabiat permainan yang sihat dan membantu pemain amatur meningkatkan kemahiran mereka dalam kedua-dua akademik dan permainan selaras dengan slogan mereka, Gred Up, Level Up!.


Perkongsian ini berfungsi sebagai platform untuk Infinix mempamerkan telefon pintar permainan inovatif dan bergaya mereka yang terbaharu, dilengkapi dengan ciri luar biasa yang meningkatkan pengalaman permainan mudah alih, kepada pemain mudah alih yang gemar, yang sejajar dengan siri NOTA akan datang Infinix.


Tandai kalendar anda untuk 21 Mei 2023, kerana Kejohanan MSL MLBB yang dinanti-nantikan bermula dengan Peringkat Kumpulan. Dengan 128 pasukan bertanding, para peserta boleh bertarung ke puncak untuk peluang memenangi hadiah yang mendebarkan, termasuk MLBB Diamonds.


Pendaftaran kini dibuka untuk pelajar bersedia untuk mempamerkan kemahiran mereka dan menyertai keseronokan.Memandangkan persaingan semakin hangat, Kejohanan Playoff dan Pusingan Akhir Kejohanan MSL akan berlangsung pada 29 Julai 2023.


Dengan Infinix sebagai penaja telefon pintar permainan rasmi, mereka akan menaja hadiah wang tunai RM30,000 serta kotak hadiah tersuai dengan peranti siri NOTA akan datang bernilai lebih RM5,500 kepada Pasukan Pemenang Akhir Akhir. Selain itu, Infinix merancang pelbagai acara penglibatan kampus semasa musim Kejohanan MSL, bermula dari Mei hingga Julai, 2023.


Untuk maklumat lanjut mengenai kerjasama dan kejohanan menarik ini yang akan menampilkan siri Infinix NOTE, layari laman web rasmi Infinix Malaysia, halaman Facebook, halaman Instagram dan saluran TikTok.

bottom of page