KFC Bawa Kembali Menu Burger Ikonik Zinger Double Down Dengan Keunikan Rasa Sos Pedas Samyang Buldak
top of page
  • Writer's pictureMYB

KFC Bawa Kembali Menu Burger Ikonik Zinger Double Down Dengan Keunikan Rasa Sos Pedas Samyang Buldak

Jika anda sudah bersedia untuk ledakan rasa, maka bersiaplah kerana KFC membawa kembali kegemaran ramai – Zinger Double Down! Burger ikonik "semua ayam, tanpa roti" ini membuat kemunculan semula yang mendesis dengan kelainan yang mengujakan.



Bermula dari 24 Oktober 2023, KFC bekerjasama dengan Buldak untuk memperkenalkan Samyang Buldak Double Down dan Samyang Buldak Cheezilla – ciptaan tempatan sensasi yang akan menggoda selera anda.


Zinger Double Down terkenal dengan konsep uniknya sebagai burger "semua ayam, tanpa roti". Konsep ini membawa konsep ini ke peringkat seterusnya dengan menyelitkannya dengan rasa Samyang Buldak yang berani dan berapi-api.


Samyang Buldak Double Down ialah hidangan lazat yang menggabungkan salutan ramen Samyang yang ikonik dengan kepedasan sos Buldak yang mengundang, memberikan ledakan rasa dan tekstur dalam setiap gigitan.


Jika anda sedang mencari lapisan tambahan dengan rasa berkeju, maka Samyang Buldak Cheezilla adalah pilihan yang tepat. Ciptaan yang lazat ini menampilkan 'fillet' Zinger yang rangup yang disiram dengan sos Buldak pedas, dihiasi dengan 'patty' keju Mozzarella yang lazat. Ia adalah keseronokan yang berapi-api dan memanjakan yang akan membuatkan anda mengidam lebih.


"Zinger Double Down sentiasa menjadi kegemaran peminat, dan kami teruja untuk membawanya kembali dengan kelainan.


"Berkongsi dengan Samyang Buldak menambah tahap kepedasan dan keterujaan yang baharu. Gandingan segar ini pasti memberikan pelanggan pengalaman menjamu selera yang menyeronokkan," kata Premnath Unnikrishnan, Ketua Pegawai Pemasaran KFC Malaysia.


Kerjasama dengan Samyang Buldak membawa tahap baru kepedasan dan kepuasan kepada burger ikonik ini. Jangan lepaskan peluang untuk mencuba Samyang Buldak Double Down dan Samyang Buldak Cheezilla – hidangan berperisa keju yang akan membawa citarasa anda dalam perjalanan yang luar biasa. Ayuh! Segera ke cawangan KFC berdekatan anda bermula dari 24 Oktober 2023, dan tingkatkan pengalaman menjamu selera anda dengan inovasi menarik ini.


bottom of page