Pos Malaysia Buka Cawangan Pos Shop ke-2 Di Brickfields
top of page
  • Writer's pictureMYB

Pos Malaysia Buka Cawangan Pos Shop ke-2 Di Brickfields


Jika anda berada di Brickfields, Kuala Lumpur dan mencari tempat yang sesuai untuk menjamu selera sambil membeli barang keperluan atau membuat pengeposan bungkusan, Pos Malaysia telah membantu anda. Dengan pembukaan kedai serbaneka Pos Shop kedua di Brickfields, Pos Malaysia memperluaskan penawaran runcitnya untuk menyediakan pengalaman membeli-belah yang lancar untuk pelanggan. Terletak bersebelahan Pos Laju Brickfields, cawangan baharu ini menawarkan pelbagai kemudahan yang memenuhi keperluan masyarakat.


Pos Malaysia Buka Cawangan Pos Shop ke-2 Di Brickfields
Majlis perasmian Pos Shop Brickfields telah diadakan baru-baru ini dan disempurnakan oleh Ketua Operasi Kedai Pos, Rishidave Singh, Ketua Transformasi Kumpulan & Pegawai Digital Pos Malaysia Berhad, Sumesh Rahavendra, dan Ketua Pegawai Pemasaran, Komunikasi & Kelestarian Kumpulan Pos Malaysia Berhad, Fiona Liao.

Menjangkau keluasan lebih 1,100 kaki persegi ruang runcit, Pos Shop Brickfields direka untuk menawarkan pelanggan pengalaman membeli-belah sehenti. Daripada barangan runcit harian hinggalah kepada produk penjagaan diri, kedai serbaneka ini mempunyai semuanya. Selain itu, cawangan itu turut menyediakan Pos Kafe, di mana pelanggan boleh menikmati makanan dan minuman Sedia-untuk-Makan (RTE) yang baru disediakan. Jesteru, jangan lepaskan peluang untuk memanjakan diri anda dengan makanan kegemaran tempatan seperti Nasi Lemak, Pos Sundae, Pau, Sosej dan banyak lagi, sama ada untuk makan-makan atau bawa pulang.


Pos Shop Brickfields berusaha lebih keras dengan menyediakan ruang tempat duduk luar di mana pelanggan boleh berehat dan menikmati makanan dan minuman mereka. Sama ada anda sedang berehat dari tugasan anda atau berjumpa dengan rakan-rakan, ruang tempat duduk yang selesa ini menawarkan suasana yang selesa.


Majlis perasmian khas telah diadakan baru-baru ini bersempena dengan pembukaan Pos Shop Brickfields. Gimik pelancaran tersebut telah disempurnakan oleh Ketua Operasi Kedai Pos, Rishidave Singh, Ketua Transformasi Kumpulan & Pegawai Digital Pos Malaysia Berhad, Sumesh Rahavendra, dan Ketua Pegawai Pemasaran, Komunikasi & Kelestarian Kumpulan Pos Malaysia Berhad, Fiona Liao. Kehadiran mereka menandakan komitmen Pos Malaysia untuk menyediakan kemudahan runcit yang berkualiti kepada komuniti di seluruh Malaysia.


Berikutan kejayaan Kedai Pos pertama di Medan Tuanku, Kuala Lumpur, rancangan sedang dijalankan untuk membuka sembilan lagi cawangan kedai serbaneka Pos Shop tambahan menjelang akhir tahun ini di beberapa lokasi di Pahang, Selangor, Johor, dan Melaka. Dengan setiap kedai baharu, Pos Malaysia menyasarkan untuk menawarkan pengalaman dalam kedai yang mengasyikkan dan kemudahan runcit kepada khalayak yang lebih luas.


Di Pos Shop Brickfields, anda akan dapati pelbagai produk pada harga yang kompetitif. Daripada minuman yang menyegarkan dan pencuci mulut yang lazat kepada pelbagai makanan ringan, kedai ini memenuhi citarasa yang pelbagai. Selain itu, anda juga boleh membeli produk penjagaan diri untuk memenuhi keperluan harian anda, semuanya di satu lokasi yang mudah.


GALERI




Untuk meraikan pembukaan rasminya, Pos Shop Brickfields, menawarkan promosi Beli-1-Percuma-1 eksklusif untuk aiskrim dan pao, untuk masa yang terhad! Selain itu, jika anda membelanjakan RM15 atau lebih dalam satu transaksi, anda akan menerima satu unit beg tote Pos Shop secara percuma. Ini adalah peluang yang baik untuk menikmati hidangan lazat dan mendapat ganjaran untuk pembelian anda.


Pos Shop Brickfields beroperasi setiap hari dari 6 pagi hingga 12 pagi, memastikan anda boleh hadir pada bila-bila masa yang sesuai dengan jadual anda. Sama ada anda seorang yang awal atau lebih suka membeli-belah pada waktu petang, kedai sedia untuk melayani anda.


bottom of page