top of page
Writer's pictureMYB

RW Genting Anjur Konsert All-4-One Live Concert Di Arena of Stars, Kuala Lumpur

Resorts World Genting (RW Genting) mempersembahkan gabungan malam muzik dan sambutan perayaan Hari Natal yang tidak dapat dilupakan bersama pemenang Anugerah Grammy, All-4-One. Bersedia untuk terpesona dengan vokal ikonik ala Capella dan hits abadi mereka pada 25 Disember 2023 di Arena of Stars, Kuala Lumpur.


All-4-One Live Concert
Kumpulan All-4-One bakal menghangatkan sambutan Hari Natal dengan konsert khas pada 25 Disember ini di Arena of Stars , Kuala Lumpur

All-4-One merupakan kumpulan R&B dan pop yang berpangkalan di California yang pernah popular pada awal 1990-an. Terdiri daripada Jamie Jones, Delious Kennedy, Alfred Nevarez dan Tony Borowiak, kuartet ini telah menawan hati jutaan orang dengan harmoni dan lirik yang menyentuh hati mereka.


All-4-One membuat kemunculan dalam industri muzik dengan single sulung mereka, "So Much In Love." Lagu penuh perasaan ini bukan sahaja mencapai Jualan Emas RIAA tetapi juga mencapai status pop Top 5 pada tahun 1993. Walau bagaimanapun, single kedua mereka, "I Swear," yang melonjakkan mereka kepada kemasyhuran antarabangsa. Single hebat ini mendapat tempat No.1 di "Hot 100" Billboard selama 11 minggu berturut-turut dan mendapat tempat No. 2 dalam carta UK selama 7 minggu.


"I Swear" terus menjadi salah satu single paling berjaya sepanjang zaman, mengekalkan kedudukan di Billboard "Hot 100" sehingga hari ini. Persatuan Komposer, Pengarang dan Penerbit Amerika (ASCAP) menganggapnya sebagai salah satu lagu cinta terhebat pada abad ke-20. Dengan kejayaan mereka yang tiada tandingannya, All-4-One telah mendapat gelaran "Dukes of R&B."


Populariti dan bakat All-4-One telah membawa kepada jelajah dunia utama, membuat persembahan di hadapan jutaan peminat di seluruh dunia. Sepanjang perjalanan muzik All-4-One , mereka telah memperoleh pelbagai anugerah, termasuk Grammy dan Anugerah Muzik Amerika, mengukuhkan kedudukan mereka sebagai pemain balada yang terkenal.


Dengan tujuh album studio, muzik All-4-One telah terjual lebih 20 juta salinan di seluruh dunia. Melodi abadi mereka telah dipaparkan dalam kompilasi muzik, iklan, rancangan TV, dan filem utama. Muzik mereka bergema dari semua peringkat umur dan terus menawan hati pendengar di seluruh dunia.


Bersedia untuk menyanyi sepuas hati anda semasa All-4-One naik ke pentas di Arena of Stars musim cuti ini. Raikan perayaan Hari Natal sambil dihiburkan dengan lagu-lagu klasik mereka, termasuk "I Swear," "So Much in Love," "I Can Love You Like That," "I Turn to You," "These Arms," ​​"Beautiful as You, " dan banyak lagi.



Jangan ketinggalan untuk menyaksikan persembahan yang menggembirakan dan subliminal oleh All-4-One. Tiket untuk All-4-One Live Concert kini boleh dibeli menerusi laman sesawang rwgenting.com. Harga bermula pada RM166 untuk tempat duduk PS3 dan naik kepada RM756 untuk tempat duduk VIP. Ahli Kad Ganjaran Genting (GRC) boleh menikmati diskaun standard 10% untuk tiket VIP, PS1 dan PS2.


Jadikan sambutan Hari Natal tahun ini benar-benar tidak dapat dilupakan. Tempah tiket anda sekarang dan alami Hari Natal yang dipenuhi dengan muzik abadi dan kenangan yang tidak dapat dilupakan.

Comments


bottom of page