Suria FM Dan ERA Bakal Cipta Sejarah Industri Radio Bersama : "ERA SURIA, Di Sini Segalanya Terkini"
top of page
  • Writer's pictureMYB

Suria FM Dan ERA Bakal Cipta Sejarah Industri Radio Bersama : "ERA SURIA, Di Sini Segalanya Terkini"

Mencari cara yang segar dan menarik untuk memulakan pagi anda? Jangan cari lagi! Buat pertama kalinya, stesen radio Suria FM dan ERA akan bersiaran serentak pada kedua-dua frekuensi, memberikan anda pengalaman hiburan pagi yang terbaik.


Kerjasama julungkali ini bakal terakam didalam Malaysia Book of Records sebagai koloborasi 2 stesen radio dalam satu saluran secara serentak.

Bersedia untuk "ERA SURIA, Di Sini Segalanya Terkini" kerana kedua-dua stesen bakal bergabung tenaga untuk membawakan anda hiburan tanpa had dan hits terhangat pada masa ini.


Esok, 23 Oktober 2023, Suria FM dan ERA akan bekerjasama untuk mempersembahkan gabungan rancangan pagi mereka, "Morning Morning Suria" dan "3 Pagi ERA," dari jam 6 pagi hingga 10 pagi. Kerjasama julungkali ini, diilhamkan oleh CelcomDigi, akan menggabungkan dua buah stesen di bawah penjenamaan "ERA SURIA, Di Sini Segalanya Terkini."


Bersama-sama, mereka berjanji untuk menyampaikan pengalaman radio tidak seperti yang lain, menawan pendengar dengan barisan hos yang hebat termasuk Ajak, Shuib, Suraya, Nabil, Azad dan Radin.


Selain gurauan jenaka dari hos, pendengar boleh menjangkakan pelbagai topik yang menarik dan senarai main yang dipenuhi dengan duet yang dimainkan serentak dari kedua-dua stesen. Sama ada anda pendengar setia Suria FM atau ERA, kerjasama ini menjamin aliran hiburan tanpa henti dan kemas kini terkini untuk anda.


Pengurus Besar Suria FM Roslinda Abd Majid, menyatakan keghairahan beliau atas kerjasama yang memuncak ini. Beliau melihatnya sebagai satu peristiwa penting bagi industri radio Malaysia dan peluang bagi Suria FM untuk memupuk persaingan yang sihat

Pengurus Besar Suria FM Roslinda Abd Majid dan Pengurus Kandungan ERA, Hani Fadzil berkongi keterujaan mencipta sejarah untuk projek koloborasi julung kali antara kedua-dua buah stesen radio.

sambil membina hubungan yang lebih kukuh dengan stesen lain. Kerjasama itu menandakan usaha bersatu untuk memacu industri radio ke hadapan dan mewujudkan persepsi positif di kalangan masyarakat Malaysia.


Sementara itu, Pengurus Kandungan ERA, Hani Fadzil, berkongsi keterujaan dan jangkaan yang sama untuk kerjasama itu. Walaupun berbeza latar belakang Suria FM dan ERA, Hani percaya bahawa, akhirnya, kandungan dan kepuasan pendengar adalah aspek yang paling penting.


Dengan berkongsi nilai dan matlamat yang sama, ERA dan Suria FM berhasrat untuk mempamerkan persaingan yang sihat sambil menawarkan pengalaman mendengar yang luar biasa kepada penonton mereka. Sama seperti CelcomDigi, mereka berdiri teguh bersama.


Jangan ketinggalan siaran sulung "ERA Suria, Di Sini Segalanya Terkini" pada 23 Oktober 2023! Dengarkan Suria FM dan ERA pada frekuensi masing-masing atau saksikan aksi penyampai kesayangan anda di aplikasi Suria Malaysia dan SYOK. Dari jam 6 pagi hingga 10 pagi, bersiap sedia untuk dihiburkan seperti tidak pernah berlaku sebelum ini dengan gabungan muzik, keseronokan dan ketawa yang sempurna.

bottom of page