top of page
Writer's pictureMYB

TGV Lancar 'Marvel Super Pass' Sempena Tayangan Tiga Filem Marvel

Dengan rentetan filem blockbuster Marvel yang akan tiba di pawagam tahun ini, TGV telah bekerjasama dengan Maybank & Disney dengan memperkenalkan pas filem Marvel eksklusif yang menawarkan akses kepada peminat kepada 3 filem Marvel terbaik tahun ini pada nilai hebat!



Tersedia secara eksklusif melalui TGV Eshop, The Marvel Super Pass ialah E-kad maya yang mengandungi lima (5) tiket filem yang boleh ditebus untuk mana-mana atau ketiga-tiga filem Marvel Studios, Doctor Strange In The Multiverse of Madness, Thor: Love & Thunder dan Black Panther: Wakanda Forever.


Selain itu, Ahli Kad Maybank akan menerima dua tiket wayang tambahan percuma untuk setiap Marvel Super Pass yang dibeli! Dengan filem blockbuster utama ini ditayangkan di skrin besar tidak lama lagi, Marvel Super Pass menyasarkan untuk memberi ganjaran kepada peminat Marvel dan ahli kad Maybank dengan penjimatan yang lebih besar apabila 'multiverse' berkembang!


“TGV amat teruja untuk melancarkan tawaran eksklusif ini untuk peminat Marvel, terutamanya menjelang filem Dr. Strange in the Multiverse of Madness yang dinanti-nantikan yang sedang membina untuk menjadi salah satu filem terbesar tahun ini.


"Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada rakan kongsi kami yang lama di

Maybank & Disney atas kerjasama mereka dalam projek ini.” kata Mohit Bhargava, Ketua Pegawai Pemasaran di TGV Cinemas.


Marvel Super Pass tersedia untuk pembelian mulai 20 April 2022 dan seterusnya, sementara stok masih ada. Beli sekarang di https://www.tgv.com.my/eshop

Comments


bottom of page