Dua Belas Lagu Mara Ke Anugerah Juara Lagu 36
top of page
  • Writer's pictureMYB

Dua Belas Lagu Mara Ke Anugerah Juara Lagu 36

Akhirnya penantian peminat muzik tanah air berakhir selepas keputusan 12 buah lagu yang layak ke Anugerah Juara Lagu 36 diumumkan pada malam tadi.



Muzik Muzik 36 Separuh Akhir dimeriahkan oleh NOIR Where Beauty Blossom sebagai penaja utama dan menampilkan Oppo sebagai penaja bersama. Dihoskan oleh Alif Satar dan Sissy Imann, 30 buah lagu telah bersaing di Muzik Muzik 36 Separuh Akhir yang bersiaran secara langsung pada 31 Disember 2021 dan 1 Januari 2022 dari Studio 1 Glenmarie, Shah Alam.


Episod pertama diserikan dengan persembahan istimewa daripada Zynakal, Lia Aziz, Asyraf Nasir, Muss dan Drama Band manakala episod kedua dirancakkan dengan nyanyian hebat daripada Margaswata (Yang Asli), Estranged (Itu Kamu), dan juara Lagu Cinta Kita Musim Ketiga iaitu Syafeek dan Zazo (medley Haram/Bagai Cahaya).


Barisan juri profesional Muzik Muzik 36 Separuh Akhir diketuai Datuk Mokhzani Ismail dan disertai oleh Datuk Syafinaz Selamat, Datuk Acis, Helen Yap, LY, Chaan dan Altimet.


Para peminat muzik tanah air juga boleh mengundi lagu kegemaran mereka dalam kedua-dua episod separuh akhir ini dengan mengimbas QR Code yang tertera sewaktu siaran langsung. Pemenang Lagu Pilihan Noir (Nafas Cinta) diumumkan di hujung rancangan pada 1 Januari 2022 telah memenangi set eksklusif Noir dan hadiah wang tunai sebanyak RM500.00.


SENARAI PENUH 12 LAGU YANG MARA KE PERINGKAT AKHIR ANUGERAH JUARA LAGU 36

Muzik Muzik 36 Separuh Akhir diketuai oleh Russell Mark Rodrigues sebagai pengurus projek, Jamil Hassan sebagai penerbit eksekutif dan Sharizan Razalii sebagai penerbit.


bottom of page