Hayati Gaya Hidup Lebih Sihat Bersama MOMAwater x Neelofa
top of page
  • Writer's pictureMYB

Hayati Gaya Hidup Lebih Sihat Bersama MOMAwater x Neelofa

MOMAwater, jenama terkenal yang terkenal dengan komitmennya terhadap air tulen, telah mengumumkan kerjasama dengan selebriti dan usahawan berjaya, Neelofa, untuk mempromosikan gaya hidup yang lebih sihat.


Neelofa bersama Pengarah Urusan MOMAwater , Samuel Tai pada pelancaran produk MOMAwater x Neelofa di Hotel Le Méridien Kuala Lumpur semalam.

Kerjasama ini mencerminkan dedikasi padu Neelofa terhadap gaya hidup sihat dan kepercayaan keluarganya terhadap MOMAwater sejak sekian lama. Bersama-sama, mereka berhasrat untuk memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia untuk membuat pilihan termaklum untuk penghidratan dan kesihatan keseluruhan mereka.


Komitmen mendalam Neelofa untuk menggalakkan orang ramai membuat pilihan hidup yang lebih sihat sejajar dengan misi MOMAwater untuk memberikan penghidratan yang tulen dan menyegarkan.


Sebagai pengguna setia MOMAwater sejak sekian lama, Neelofa menunjukkan kecemerlangan dan kebolehpercayaan jenama itu. Perkongsian beliau dengan MOMAwater mengukuhkan reputasi jenama air minuman itu sebagai pilihan untuk air minuman yang tulen dan sihat.


Aspek teras perkongsian itu ialah pengenalan label MOMA X Neelofa. Label eksklusif yang direka khas untuk kempen ini, mewakili kerjasama unik antara MOMAwater dan Neelofa.


Pengguna berpeluang membeli botol edisi terhad yang dihiasi dengan label ini, menandakan kedua-dua dedikasi jenama untuk mempromosikan gaya hidup yang lebih sihat dan penerimaan pengguna terhadap nilai dan matlamat perkongsian.


Sebagai initiatif kerjasama tersebut MOMAwater turut melancarkan kempen "Jom Minum MOMA Bersama Neelofa!". Kempen ini bertujuan untuk mengajak pengguna memilih kehidupan yang lebih sihat dengan menjadikan MOMAwater sebagai sebahagian daripada rutin harian mereka.


Bermula dari 1 November 2023 hingga 30 April 2024, kempen ini menyediakan masa yang mencukupi untuk orang ramai mengenali jenama dan memahami mesej yang ingin disampaikan.



Sepanjang kempen ini berjalan, pengguna berpeluang memenangi salah satu daripada 3000 selendang Twilly eksklusif MOMA X Neelofa, yang diinspirasikan oleh Neelofa sendiri. Untuk mengambil bahagian, pengguna hanya perlu membeli produk MOMAwater bernilai RM60 atau lebih dalam satu resit di cawangan yang mengambil bahagian di seluruh Malaysia.


Maklumat terperinci tentang kempen ini boleh didapati di laman web rasmi MOMAwater atau dengan mengimbas kod QR pada botol berlabel MOMA X Neelofa atau barangan kempen yang berkaitan di kedai terpilih.


MOMAwater, tersedia dalam pelbagai saiz (300mL, 500mL, dan 1500mL), menjamin ketulenan yang tiada tandingannya. Air tersebut menjalani proses penulenan yang teliti menggunakan rawatan UV dan ozon, memastikan ia bebas daripada kekotoran atau bahan kimia. Komitmen MOMAwater terhadap kesucian membezakannya, memberikan pengguna pengalaman penghidratan yang benar-benar menyegarkan dan sihat.


Pengaruh MOMAwater melangkaui Malaysia, dengan kehadirannya di beberapa negara, termasuk Australia, Brunei, China, Jepun, Singapura, dan tidak lama lagi, Indonesia. Jangkauan antarabangsa ini menekankan dedikasi MOMA terhadap kecemerlangan dalam bidang penghidratan, menjadikannya jenama yang diiktiraf dan sangat dipercayai di seluruh dunia.


bottom of page