Indah Ruhaila Tonjol Kematangan Dalam INDAH
top of page
  • Writer's pictureMYB

Indah Ruhaila Tonjol Kematangan Dalam INDAH

Dengan pengalaman muzik, kepakaran, kewibawaan dan kepercayaan selama 15 tahun, Indah Ruhaila terus memukau penonton dengan suaranya yang lembut dan merdu.


Indah Ruhaila
Hadiah indah dari Indah Ruhaila untuk peminat setianya yang tertunggu-tunggu lagu terbaharu darinya

Menerusi single terbarunya 'INDAH', dia mempamerkan sebuah transformasi kreativiti dan semangatnya untuk menyampaikan muzik yang bermakna. Ciptaan luar biasa ini dihidupkan oleh komposer terkenal Firdaus Rahmat dan diterbitkan oleh label hiburan berpengaruh, Rocketfuel Entertainment.


Indah Ruhaila melahirkan rasa syukur kerana diberi peluang untuk terus mengejar bakat yang dikurniakan Tuhan dan aktif menerima undangan nyanyian. Dengan single terbaru ini, dia terharu dan gembira kerana ia menandakan keluaran pertamanya di bawah Rocketfuel Entertainment selepas berehat panjang daripada memperkenalkan lagu baharu.


Indah Ruhaila menekankan pendekatan

terpilihnya ke arah mencipta karya baharu, memastikan ia berkualiti tinggi, selaras dengan cita rasa muziknya, dan yang paling penting, memikat hati peminat dan pendengarnya di luar sana.


Dalam 'INDAH', Indah Ruhaila berkongsi ciptaan peribadi yang menggambarkan kematangan dan pengalamannya sebagai artis. Lagu itu dengan indah menyampaikan idea bahawa kebahagiaan sejati berpunca daripada cinta diri, menonjolkan kepentingannya. Melalui cinta dirilah seseorang itu benar-benar dapat merasai perasaan 'indah', yang bermaksud indah.


Dirakam di Studio World Peace dalam tempoh masa hanya 2 jam, 'INDAH' menonjol kerana gabungan unik elemen pop dan 'dance'. Indah Ruhaila menambah segmen rap pada lagu itu, menyelitkannya dengan sentuhan keunikan dan mencipta pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk pendengar.


Indah Ruhaila
Transformasi yang disampaikan dalam INDAH tonjol kematangan pengalaman muzik Indah Ruhaila

Single ini merupakan hadiah dari Indah kepada peminat setianya yang tertunggu-tunggu muzik baharu serta jemputan menonton video muzik berkonsepkan minimalis 'INDAH' di YouTube.


Indah berharap 'INDAH' diterima dengan baik oleh semua tidak kira peringkat umur terutama peminat dan peminat muzik di seluruh negara. Lagu itu boleh dimuat turun di iTunes dan digunakan sebagai nada dering pemanggil melalui pelbagai syarikat telekomunikasi tempatan.


Ia juga tersedia untuk penstriman pada platform popular seperti Joox, KKBox, Spotify, Deezer, Apple Music dan YouTube Music. Selain itu, video muzik eksklusif untuk single ini boleh ditonton di saluran YouTube Rocketfuel Network.


bottom of page