top of page
Writer's pictureMYB

McDonald’s Malaysia Lancar Kempen 'Jalan-Jalan McD',Tawar Hadiah Sehingga RM100 Ribu Untuk Dimenangi

McDonald’s Malaysia menjemput semua rakyat Malaysia untuk bersiar-siar dengan kempen terbarunya Jalan-Jalan McD, untuk pengalaman percutian terbaik mengembara di seluruh Semenanjung Malaysia.


Dari kiri ke kanan – Melati Abdul Hai, Naib Presiden dan Ketua Pegawai Pemasaran, McDonald's Malaysia dan Felina Lim, Pengarah Kanan Operasi, McDonald's Malaysia merasmikan pelancaran kempen Jalan-Jalan McD, yang bermula dari 10 Disember 2022 hingga 31 Disember 2022 .

Bermula dari 10 Disember 2022 hingga 31 Disember 2022, kempen ini menawarkan rakyat Malaysia peluang untuk menerokai tapak bersejarah di Melaka, menikmati pemandangan indah melalui Cameron Highlands, atau menikmati pemandangan menarik di sepanjang lebuh raya yang indah serta pemandangan laut yang menakjubkan di Pantai Timur sambil menikmati makanan kegemaran McDonald!


Bermula di restoran Pandu-Lalu McDonald's yang pertama – McDonald's Titiwangsa – kempen Jalan-Jalan McD adalah sebahagian daripada Karnival Pandu Lalu McDonald's, bertujuan untuk menggalakkan rakyat Malaysia mencipta kenangan indah semasa mereka menempuh perjalanan untuk penghujung tahun yang menarik perjalanan jalan raya.


“Tidak kira ke mana sahaja rakyat Malaysia pergi ke musim cuti ini, mereka pasti akan menemui McDonald’s berdekatan dengan tempat mereka berada. Sama ada anda berada di bandar, menikmati matahari di pantai kami yang indah, atau melawat bandar kecil yang menarik di seluruh negara kita yang indah, anda akan tahu bahawa McDonald's sentiasa bersama anda, ke mana sahaja anda pergi,” kata Melati Abdul Hai, Naib Presiden dan Ketua Pegawai Pemasaran, McDonald's Malaysia.


“Sebagai jenama Pandu-Lalu yang paling mudah diakses dan boleh dipercayai di negara ini, kami teruja untuk membawakan pengalaman Jalan-Jalan McD kepada rakyat Malaysia, dengan membolehkan mereka mencipta kenangan indah bersama orang tersayang ke mana sahaja mereka pergi di Malaysia,” tambah Melati .


Menerusi kempen Jalan-Jalan McD, McDonald’s menggalakkan rakyat Malaysia untuk mengambil bahagian dalam Cabaran Perjalanan Jalan-Jalan McD, cabaran perjalanan darat sejauh 2,500 km khas untuk mengunjungi 20 cawangan restoran Pandu-Lalu paling ikonik McDonald di seluruh Malaysia.


Melati Abdul Hai, Naib Presiden dan Ketua Pegawai Pemasaran, McDonald’s Malaysia dengan Pasport 'Road Trip' Jalan-Jalan McD semasa pelancaran kempen Jalan-Jalan McD.

Sebagai sebahagian daripada cabaran ini, pelanggan akan menerima Pasport 'Road Trip' Jalan-Jalan McD apabila mereka membeli pakej istimewa Jalan-Jalan McD dengan harga minimum RM20 melalui ciri ‘Order & Collect’ pada aplikasi McDonald’s. Untuk setiap pembelian 'bundle' di mana-mana daripada 20 cawangan restoran Pandu-Lalu McDonald yang ditetapkan, pelanggan akan menerima setem dalam pasport mereka. Sepuluh peserta pertama yang menamatkan Cabaran Road Trip Jalan-Jalan McD berpeluang memenangi hadiah bernilai sehingga RM100,000.


Selain mengumpul setem di restoran Drive-Thru McDonald's terpilih, McDonald's juga memberi peluang kepada peserta untuk memenangi hadiah lagi apabila mereka menghantar video perjalanan mereka, yang mesti termasuk 20 cawangan restoran Pandu-Lalu McDonald's terpilih. Video dengan jumlah 'likes' tertinggi di media sosial akan dikira sebagai pemenang.


Selain daripada Cabaran Jalan-Jalan McD Road Trip dan peraduan TravelVlog, McDonald’s juga memastikan setiap rakyat Malaysia berpeluang memenangi hadiah melalui cara lain seperti peraduan Jalan-Jalan McD Stamp & Win. Peserta hanya perlu mengumpul lima setem dari mana-mana restoran Pandu-Lalu McDonald's di Malaysia untuk memenangi baucar, yang melayakkan pelanggan menebus item menu secara percuma.


Untuk butiran lanjut tentang kempen Jalan-Jalan McD dan mekanik peraduan yang berkaitan, sila layari www.mcdonalds.com.my/jalanjalanmcd

Comments


bottom of page