top of page
Writer's pictureMYB

Nuha Bahrin Kini Bernaung Di Bawah EMI Music Malaysia

EMI Music Malaysia dengan bangganya mengumumkan Nuha Bahrin sebagai artis terbaru yang bernaung dibawah label muzik tersebut dalam satu sidang media yang berlansung baru-baru ini. Nuha Bahrin, bintang yang sedang meningkat naik yang telah memikat hati pencinta muzik dengan suaranya yang penuh jiwa dan gaya muzik yang tersendiri.


Nuha Bahrin

Nuha yang terkenal dengan lagu-lagu berbahasa Arab yang memukau serta menjadi viral di platform media sosial, telah mencipta gelombang dalam industri dengan lagu-lagu hits seperti ‘Casablanca’ dan cover lagu ‘Jika,’ nyanyian asal Melly Goeslaw yang menggabungkan unsur-unsur Arab dengan indah.


Penyertaan Nuha ke dalam EMI Music Malaysia dilihat sebagai menghirup udara segar, menjanjikan untuk membawa perspektif baharu dan inovatif kepada persada muzik Malaysia.


Semasa sidang akhbar itu, Nuha berkongsi pengalaman peribadinya, sumber inspirasi dan aspirasi untuk perjalanan kerjaya yang lebih cerah di hadapan. Adib Hamdi, Ketua EMI Music Malaysia, menyatakan semangatnya untuk masa depan Nuha, dengan menyatakan, Nuha mewakili lembaran baharu untuk EMI.


"Dia telah memberi impak yang ketara kepada EMI dan industri muzik Malaysia. Kami komited sepenuhnya untuk menyokong kerjaya Nuha perjalanan dan berharap peminatnya akan terus menyokong muziknya dan lagu-lagu akan datang." jelas Adib


Nuha Bahrin

Rasa terima kasih Nuha terserlah apabila dia mengucapkan terima kasih kepada keluarganya, EMI Music Malaysia, dan peminatnya atas sokongan yang tidak berbelah bahagi. Dia juga turut berkongsi bayangan tentang lagu baharu yang bakal dikeluarkan yang kini sedang dalam proses produksi.


Untuk maklumat terkini mengenai projek dan persembahan Nuha Bahrin yang akan datang, sila ikuti platform rasmi EMI Music Malaysia.



Kommentare


bottom of page